نامه ای منتصب به معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد به تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۲، از تفکیک جنسیتی کلاس های دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد. صویر نامه‌ای از ابوالفضل غفاری، معاون دانشگاه فردوسی مشهد که در رسانه‌ها منتشرشده نشان می‌دهد او با ارجاع به آیین‌نامه «حفظ آداب اسلامی» شورای انقلاب فرهنگی خواستار تفکیک جنسی کلاس‌های دانشکده […]

نامه ای منتصب به معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد به تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۲، از تفکیک جنسیتی کلاس های دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.

صویر نامه‌ای از ابوالفضل غفاری، معاون دانشگاه فردوسی مشهد که در رسانه‌ها منتشرشده نشان می‌دهد او با ارجاع به آیین‌نامه «حفظ آداب اسلامی» شورای انقلاب فرهنگی خواستار تفکیک جنسی کلاس‌های دانشکده ریاضی شده است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر رضائی رکن آبادی

رئیس محترم دانشکده علوم ریاضی

با تقدیم سلام

ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند خدمت حضرت عالی و کارمندان و کارشناسان توانا، با عنایت به بند یک از آیین نامه حفظ حدود آداب اسلامی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مصوب یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و الحاقیه مصوبه پانصد و سی امین جلسه، مبنی بر تفکیک دانشجویان دختر و پسر در کلاس ها (پیوست)، خواهشمند است نسبت به اطلاع رسانی موضوع به استادان (اعم از عضو دانشگاه و مدعو) و دانشجویان محترم و برنامه ریزی لازم برای رعایت قانون فوق، اقدام لازم معمول فرمایید.
همچنین مجددا خواهشمندم در خصوص منع استفاده از پیام رسان های خارجی(تلگرام و واتساب) و تشکیل گرو های درسی در سامانه VU یا پیام رسان های داخلی (ترجیحا ایتا) به استادان محترم (عضو و مدعو) اطلاع رسانی فرمایید.
با تقدیم احترام

ابو الفضل غفاری

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه

  • نویسنده : علیرضا محمدهاشم