سخنگوی دولت درباره آخرین اقدام ایران علیه اقدام تروریستی شهادت سردار سلیمانی گفت: طبیعتا پاسخ این اقدام تروریستی تنها از منظر حقوقی نخواهد بود و پشتیبانی دستگاه‌های دولتی هم در دستور کار قرار دارد.  علی بهادری جهرمی در حاشیه نشست ششمین جشنواره افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این […]

سخنگوی دولت درباره آخرین اقدام ایران علیه اقدام تروریستی شهادت سردار سلیمانی گفت: طبیعتا پاسخ این اقدام تروریستی تنها از منظر حقوقی نخواهد بود و پشتیبانی دستگاه‌های دولتی هم در دستور کار قرار دارد.

 علی بهادری جهرمی در حاشیه نشست ششمین جشنواره افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام تروریستی ایالات متحده که خودشان هم مسئولیت آن را پذیرفتند به نوعی تیر خلاص بر پیکره ایالات متحده از منظر ظاهرسازی و مخفی شدن در عناوینی چون حمایت از حقوق بشر، صلح یا مقابله با تروریسم بود و عیان شد که این دولت تروریستی است.

وی افزود: طبیعتا جمهوری اسلامی ایران هم اقدام‌های متقابل را نسبت به این اقدام در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار داده که یکی از این اقدام‌ها در حوزه حقوقی است.

بهادری جهرمی گفت: هم در محاکم داخلی پرونده‌هایی با توجه به قوانین داخلی ما برای این مساله تشکیل شده که شاهد برگزاری اولین جلسه آن در مجموعه دستگاه قضایی بودیم. هم خانواده سردار سلیمانی با وکلایی که مشخص کردند در مراجع منطقه‌ای و جهانی پیگیر استیفای حقوق سردار سلیمانی هستند.

وی افزود: طبیعتا پاسخ این اقدام تروریستی تنها از منظر حقوقی نخواهد بود و پشتیبانی دستگاه‌های دولتی هم در دستور کار قرار دارد.

  • نویسنده : سمیه عبدالمحمدی