فهرست عناوین این صفحه بانک سینا به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیـاز خـود برای تصدی در شغل بانکدار، بانکداری فناوری اطلاعات و بانکداری حقوقی از داوطلبان مرد و زن واجـد شـرایط، از جمله فارغ‌التحصیلان حقوق، دعوت به همکاری می نماید. آگهی استخدام بانک سینا در سال ۱۴۰۲ بانک سینا به منظور ارائه خدمات بهینه […]

فهرست عناوین این صفحه

بانک سینا به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیـاز خـود برای تصدی در شغل بانکدار، بانکداری فناوری اطلاعات و بانکداری حقوقی از داوطلبان مرد و زن واجـد شـرایط، از جمله فارغ‌التحصیلان حقوق، دعوت به همکاری می نماید.

آگهی استخدام بانک سینا در سال ۱۴۰۲

بانک سینا به منظور ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان و تکمیل نیروی انسانی خود مطابق با ضوابط و آیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ، بومی و ساکن یکی از شهرهای مندرج در جداول شماره ۳ و ۴ با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار و به تعداد محدود دعوت به همکاری می نماید:

ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ آغاز شده است و لغایت ساعت ۲۴ تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ادامه خواهد داشت.

شرایط عمومی و اختصاصی:

۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲- متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران

۳- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا داشتن کارت معافیت دائم قانونی (برای آقایان)

۴- تندرستی و توانائی کامل جسمی‏/ روانی برای انجام شغل محوله با تایید مراجع پزشکی ذیصلاح

۵- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تأیید مراجع ذیصلاح، که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.

۶- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان

۷- عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در زمان ثبت نام آزمون

۸-دارا بودن حداکثر سن ۲۷ سال تمام برای متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی (متولدین ۱۳۷۵/۰۶/۰۱ به بعد) و حداکثر سن ۳۰ سال تمام برای متقاضیان دارای مدرک تحصیل کارشناسی ارشد (متولدین ۱۳۷۲/۰۶/۰۱به بعد)

۹-دارا بودن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از کلیه دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری

۱۰-دارا بودن حداقل معدل ۱۵ جهت شرکت در آزمون