رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر ضرورت هویت بخشی ثبتی به اراضی و املاک در سطح کشور و استان مرکزی تاکید کرد. به گزارش قانون مداری؛ حجت الاسلام سعید جزایی سه شنبه نوزدهم دی ماه در شورای قضایی استان مرکزی اظهار کرد: اجرای قانون حدنگار، صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک دولتی یک امر ضروری […]

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر ضرورت هویت بخشی ثبتی به اراضی و املاک در سطح کشور و استان مرکزی تاکید کرد.

به گزارش قانون مداری؛ حجت الاسلام سعید جزایی سه شنبه نوزدهم دی ماه در شورای قضایی استان مرکزی اظهار کرد: اجرای قانون حدنگار، صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک دولتی یک امر ضروری و زیربنایی است و رافع بسیاری از مشکلات می تواند باشد.

وی با تاکید بر ضرورت هویت بخشی به اراضی افزود: امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام های خوبی برداریم چراکه برکات خوبی به همراه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته به طوری که صدور اسناد اراضی دولتی در حوزه نیروهای مسلح، شرکت مخابرات، علوم پزشکی، املاک موقوفه و … انجام شده و استان مرکزی رتبه نخست را در این حوزه کسب کرده است.

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، نیز گفت: مجموعه دستگاه قضایی در استان مرکزی تعامل و همکاری خوبی با مجموعه اجرایی در استان داشته اند و اگر اتفاقات مثبتی در حوزه اجرایی در دولت سیزدهم رخ داده با همکاری این دستگاه صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای احیای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل با همکاری دستگاه قضایی اقدام شد و امروز این واحدها به حرکت درآمده اند.

نظری با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی است و همه دستگاه های اجرایی مکلف به همکاری در حوزه انتخابات هستند. امیدواریم این مسیر با قوت و قدرت از سوی مسئولین قضایی و دیگر مسئولان ادامه پیدا کند و شاهد انتخاباتی خوب و پرشور باشیم.

به گزارش ایسنا در این جلسه ۳ هزار سند حدنگاری طرح نهضت ملی مسکن و سند شرکت هپکو نیز تحویل داده شد.