ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: قوه قضائیه در دفاع از حقوق عامه، در ترک فعل مسئولانی که در حل مشکل مترو و زیر گذرهای راه آهن دشت ورامین قصور کرده اند، ورود کند. حسین نوش آبادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رئیس قوه قضائیه کشور اظهار […]

ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: قوه قضائیه در دفاع از حقوق عامه، در ترک فعل مسئولانی که در حل مشکل مترو و زیر گذرهای راه آهن دشت ورامین قصور کرده اند، ورود کند.

حسین نوش آبادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رئیس قوه قضائیه کشور اظهار داشت: در این دیدار از رئیس قوه قضائیه درخواست شد در راستای اختیارات قوه قضائیه بر اساس اصول ۱۵۶ و۱۷۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی که قوه قضائیه را پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت و احیاگر حقوق عامه می‌داند و حق اعمال نظارت نسبت به حسن جریان امور در دستگاه‌های اداری را از طریق سازمان بازرسی کل کشور را دارد، ترک فعل برخی مسئولان را در عدم اجرای پروژه‌هایی که تعلل در اجرای آن‌ها باعث تضییع حقوق مردم می‌شود را دستور بررسی و پیگیری قرار دهد.

نوش آبادی با اشاره بر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان کشور که فرمودند: بررسی شود، چرا باید برخی از پروژه‌ها به دلیل عدم پیگیری، بیش از سیزده سال از شروع آن گذشته اما تکمیل نشده است، گفت: برخی پروژه‌های عمرانی در سطح حوزه انتخابیه اینجانب بیش از ۱۵ سال و بعضاً ۱۷ سال از اجرای آن گذشته و هنوز به بهره برداری نرسیده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان داشت: پروژه قطار شهری، مترو و زیرگذرهای راه آهن، در دیار پانزده خرداد چنین سرنوشتی پیدا کرده و با عنایت به اینکه تعلل و تأخیر در اجرای این پروژه‌ها، موجب تضییع حقوق مردم شده، دستور فرمائید موضوع ترک فعل برخی مسئولان و مدیران در این خصوص مورد توجه و پیگیری قضائی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش رئیس قوه قضائیه در پاسخ به صحبت‌ها و پیشنهاد نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بیان داشتند، چنانچه گزارش این موضوع ارسال شود، مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

  • نویسنده : فاطمه عبدالمحمدی