مسئلۀ حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است. رئیس مجلس در جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئلۀ حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است. […]

مسئلۀ حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است.

رئیس مجلس در جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئلۀ حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است. برخی ممکن است بگویند فعلاً دست نگه دارید، اما رهبر انقلاب به ما تأکید کردند که به آنچه وظیفه‌تان است عمل کنید و تردید نداشته باشید. امروز به‌نتیجه‌رساندن این لایحه وظیفۀ شرعی و ملی ماست و باید به این وظیفه عمل کنیم و تردید نکنیم که مورد توجه خدا قرار خواهد گرفت.

نباید در مقابل تهدیدها عقب‌نشینی کنیم و تحت‌تأثیر جوسازی‌ها باشیم. حکم خدا پنهانی نیست و تردید نکنیم که این قانون هم ان‌شاءالله قانونی باافتخار برای مجلس خواهد شد. آیا اگر دربارۀ مقولۀ حجاب بی‌تفاوت باشیم، می‌توانیم نام مجلس را انقلابی بگذاریم؟

همان‌طور که قانون اقدام راهبردی به فرمودۀ رهبر انقلاب، مسئولان کشور را از سردرگمی نجات داد، قانون عفاف و حجاب نیز ان‌شاءالله از کارهای پراکنده و سردرگمی جلوگیری خواهد کرد.