۲۷ شهریور ۱۴۰۲ اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای جذب همکاری داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۲ منتشر شد. در اصلاحیه اخیر، درباره جذب همکاری داوری تخصصی بدون آزمون توضیحاتی ارائه شده است. گفتنی‌ست فرایند ثبت‌نام متقاضیان داوری و میانجیگری بدون آزمون ۱۴۰۲ از ۲۰ شهریور آغاز شده و تا جمعه ۳۱ شهریور نیز ادامه دارد. اطلاعیه […]

۲۷ شهریور ۱۴۰۲

اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای جذب همکاری داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

در اصلاحیه اخیر، درباره جذب همکاری داوری تخصصی بدون آزمون توضیحاتی ارائه شده است.

گفتنی‌ست فرایند ثبت‌نام متقاضیان داوری و میانجیگری بدون آزمون ۱۴۰۲ از ۲۰ شهریور آغاز شده و تا جمعه ۳۱ شهریور نیز ادامه دارد.

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درباره اصلاحات دفترچه راهنمای جذب داور و میانجیگر سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای جذب همکاری داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۲

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام جذب همکاری داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۲، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام در این جذب میرساند با توجه به اعلام قوه قضاییه اصلاحات و اضافات ذیل در سامانه ثبت نام صورت گرفته است. کلیه داوطلبان میتوانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت نام پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سامانه ثبت نام این جذب به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت نام کرده اند ضمن مراجعه به پروفایل خود در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

جذب همکاری داوری تخصصی بدون آزمون سال ۱۴۰۲

۱- کارشناسان رسمی دادگستری برای ثبت نام در جذب همکاری داوری تخصصی بدون آزمون بر اساس سوابق شغلی و حرفه ای با حداقل ۱۰ سال سابقه فعالیت در گروه‌های ۱- پزشکی -۲- امور مالی ۳- راه و ساختمان و نقشه برداری ۴- صنعت و فن ۵- فنون هنری ۶- کشاورزی و منابع طبیعی میتوانند ثبت نام نمایند.

تذکرات مهم

۱ کارشناسان رشته مهندسی آب از گروه منابع آب و معادن می‌توانند در گروه کشاورزی و منابع طبیعی ثبت نام نمایند.

۲ – کارشناسان رشته معدن از گروه منابع آب و معادن می‌توانند در گروه فنی و صنعتی ثبت نام نمایند.

-۳- کارشناسان رشته‌های امور حمل و نقل ترابری امور وسایط نقلیه دریایی و غواصی امور وسایط نقلیه ریلی و امور وسایط نقلیه موتوری زمینی از گروه امور وسایط نقلیه می‌‌توانند در گروه راه و ساختمان و نقشه برداری ثبت نام نمایند.

۴- کارشناسان در رشته ثبت شرکتها علائم تجاری و اختراعات از گروه خدمات اداری و عمومی می‌توانند در گروه راه و ساختمان و نقشه برداری ثبت نام نمایند.

۵- کارشناسان رشته های آتش سوزی و آتش نشانی و حوادث ناشی از کار از گروه ایمنی و حوادث میتوانند در گروه فن و صنعت ثبت نام نمایند.

تبصره– کارشناسان رسمی دادگستری با حداقل ۱۵ سال سابقه فعالیت از ارزیابی و مصاحبه معافند.

تذکر: متقاضیان جذب همکاری داوری تخصصی بر اساس سوابق تحصیلی دکترای تخصصی در سایر رشته ها می‌توانند در فراخوان بعدی که متعاقبا اعلام خواهد شد، ثبت نام نمایند.