مزایده و مناقصه  اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس بموجب پرونده فوق این اجراء اموال مشروحه ذیل ۵۳۶ قلم طبق لیست کارشناس می باشد که بمبلغ ۵۰۰/۱۰۱/۷۸۸ ریال ارزیابی و کارشناسی گردیده  و فعلا نزد امین نگهداری می شود. اموال متعلق به محکوم علیه خانم سمانه حیدری نارمندی به محکوم له شهناز پاداش که […]

مزایده و مناقصه


 اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس بموجب پرونده فوق این اجراء اموال مشروحه ذیل ۵۳۶ قلم طبق لیست کارشناس می باشد که بمبلغ ۵۰۰/۱۰۱/۷۸۸ ریال ارزیابی و کارشناسی گردیده  و فعلا نزد امین نگهداری می شود.

اموال متعلق به محکوم علیه خانم سمانه حیدری نارمندی به محکوم له شهناز پاداش که به مبلغ ۵۰۰/۱۰۱/۷۸۸ ریال ارزیابی و کارشناسی شده است که با شرایط زیر از طریق مزایده کتبی بفروش می رسد.

 1- فروش نقدی است و حداکثر مهلت پرداخت بهاء سه روز می باشد.

۲-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.

۳- پیشنهاد دهندگان باید قبل از انجام مزایده درتاریخ روز مزایده با هماهنگی  اجرای احکام مبلغ ۱۰% مبلغ ارزیابی شده را بصورت سپرده نقدی بحساب شماره ۲۱۷۱۲۹۵۴۰۹۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه دادگستری تودیع و قبض سپرده را به این اجراء تحویل نمایند.

۴- اجرای احکام در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.

۵- مزایده در ساعت ده صبح روز یکشنبه مورخه ۱۱/۰۴/۱۴۰۲ بصورت حضوری بعمل می آید و برنده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.

۶-در صورتی که برنده تا یک ماه از جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید مسئول کسر احتمالی قیمت وخساراتی که از تجدید مزایده حاصل شود خواهد بودکه بدوا از سپرده او استیفا می شود و برابر ذیل ماده ۱۲۹ قانون اجرای احکام مدنی سپرده او پس از کسر هزینه مزایده بنفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد. متقاضیان شرکت در مزایده برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به اجرای احکام حقوقی  شورای حل اختلاف شهرستان واقع در بندرعباس- میدان اتوتاج سابق- ساختمان جزائی- طبقه همکف واحد اجرای احکام مدنی مراجعه نمایند.